FAQ

betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • iDeal (deze methode is het snelst, je pakje kan meteen verstuurd worden!)
  • Overboeking (dit duurt iets langer afhankelijk van wanneer je betaald)

 

Verzending

  • De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
    € 6,99 voor pakketjes binnen Nederland. 

        €2,50 voor brievenbuspakketten binnen Nederland. 

  • Wij proberen je bestelling binnen 2 dagen te hebben verzonden.

 

Bestelling plaatsen

Als je op een productafbeelding klikt, wordt je naar de productpagina geleid. Je krijgt alle details te zien van het item dat je hebt geselecteerd. Zodra je besluit om het artikel te kopen, drukt u op 'Toevoegen aan winkelwagentje' en het item wordt toegevoegd aan je winkelwagen. je kunt jouw winkelwagentje gemakkelijk bekijken door op f het pictogram van de winkelwagen rechtsboven op de webpagina te klikken. Zodra je klaar bent om uit te checken, klikt u op 'bestellen' en vul  alle informatie in die nodig is om de bestelling te voltooien.  Uw bestelling is dan geplaatst en u wordt doorgestuurd naar de beveiligde betalingspagina van uw bank waar u uw betalingsinformatie moet opgeven om de bestelling te voltooien.

Enkele minuten na het voltooien van uw online bestelling ontvang je een e-mail ter bevestiging inclusief alle details van je aankoop. Als je na een uur nog steeds geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Retour

Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, is het natuurlijk geen probleem om deze terug te sturen. Retourzendingen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen worden gemaakt. Alle artikelen moeten nieuw en ongebruikt worden geretourneerd in de originele verpakking.

Tassen die beschadigd, gebruikt of bevuild zijn, worden niet geaccepteerd en worden naar teruggestuurd. In dit geval ontvang je geen restitutie. Als het product dat je hebt ontvangen een technisch probleem heeft, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Zodra we de retourzending in goede staat hebben ontvangen en accepteren, zullen wij jou hierover informeren en zullen wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terugbetalen. Houd er rekening mee dat alle kosten die worden gemaakt om de goederen te retourneren, eigen verantwoordelijkheid zijn en niet worden terugbetaald.